ژنراتور برق وگ برزیل WEG

معرفی شرکت وگ WEG برزیل
شرکت وگ WEG برزیل در سال ۱۹۶۱ میلادی تاسیس شده و فعالیت خود را با تولید الکتروموتور و آلترناتور برق آغاز نمود که در کشور ایران نیز مورد استقبال قرار گرفتند.

توسعه کار مستمر شرکت برزیلی وگ با تولید قطعات باکیفیت ، سیستم های الکتریکی و اکتروتکنیکی دقیق ، اتوماسیون و گسترش سایت های تولیدی در کشورهای دیگر انجام پذیرفت که هم اکنون نیز ادامه دارد.

ورود شرکت وگ برزیل به تولید ژنراتور و آلترناتور تولید برق ، وگ را در ردیف یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت قرار داد و تنوع کاربری و گستره دامنه توانی آن به نحو چشمگیری ‎وگ را از رقبا متمایز می نماید. آلترناتورهای برق وگ برزیل با توجه به کیفیت بالا و خرابی در حد صفر رقیب بسیار قوی نسبت به آلترناتورهای برق اروپایی می باشد.

برای استعلام قیمت ژنراتور برق وگ برزیل می توانید از قسمت تماس با ما ، با کارشناسان فروش توان ساز در ارتباط باشید.

انواع ژنراتور ( آلترناتور ) وگ برزیل

۱ – ژنراتورهای وگ سری G Plus

۲ – ژنراتورهای وگ سری AG10

۱ – معرفی ژنراتورهای وگ سری G Plus – GTA

ژنراتورهای وگ شامل ژنراتورهای AC (جریان متناوب) و DC (جریان مستقیم) با قدرت های مختلف می باشد و برای تولید برق صنایع مختلف منجمله، کشاورزی، ساختمانی، نظامی، نیروگاهی، ریلی، دریایی و همچنین در تأسیسات نفت و گاز استفاده می شوند.

این ژنراتورها در مولدهای برق موتوری یا توربینی با هدف تولید برق برای تزریق به شبکه برق سراسری یا سنکرون کردن ، مکان هایی که به شبکه برق سراسری دسترسی ندارند و شرایط اضطراری و در زمان قطع شبکه برق سراسری ، مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین، ژنراتورهای برق WEG برزیل برای تأمین برق در کارخانجات ، معادن ، کشتی ها ، اسکله ها ، پالایشگاه ها ، سردخانه ها ، مراکز رفاهی و تفریحی ، برج های اداری و تجاری و مسکونی ، هتل ها ، مراکز آموزشی ، بیمارستانها و … استفاده می شوند.

۲ – معرفی ژنراتورهای وگ سری AG10

ژنراتور سری AG10 قابل اطمینان و با کارایی بالا که می توانند در کاربردهای مختلف کار کند و با حداکثر کارایی برای مشتری برق تولید کند. خط آلترناتورهای AG10 مقرون به صرفه عالی ، مفهوم نگهداری ساده و عملکرد عالی در هنگام کار مداوم ، برق اولیه یا آماده به کار ارائه می دهد.