ژنراتور برق بادوین BAUDOUIN چین

شرکت دیزل ژنراتور بادوین BAUDOUIN یک کمپانی چینی می باشد که در زمینه تولید انواع موتورهای ژنراتور دیزل و گازسوز جهت تولید انرژی برق فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۱۹۱۸ در فرانسه شروع به فعالیت نموده و در سال ۲۰۰۹ میلادی ورشکست شده و توسط کمپانی ویچای Weichai چین خریداری شده است و مصحولات خود را بر اساس دستورالعمل ها و استانداردهای اروپایی با برند بادوئین به بازار عرضه می کند.

دیزل ژنراتور بائودین POWERKIT BAUDOUIN برای استفاده در انواع دیزل ژنراتور مولد برق در رنج های متفاوت ، از قدرت ۱۵ تا ۳۱۲۵ کیلو ولت آمپر (kVA) یا کاوا یکی از گسترده ترین تولید کننده های موجود در بازار جهانی می باشد. وجود ۱۰۰ سال تجربه در زمینه های طراحی ، ساخت ، پشتیبانی و کیفیت انواع دیزل ژنراتور بادوئین منجر به ایجاد محصولی با قابلیت اطمینان ، دوام ، هزینه بسیار عالی و کیفیتی در حد محصولات اروپایی شده است.

شرکت بادوین چین به مدت ۱۰۰ سال ، موتورهای دیزل ژنراتور برق بادووین را با بهترین کیفیت برای کاربردهای دریایی و تولید انواع دیزل ژنراتورهای صنعتی از ۱۸ تا ۴۰۰۰ کاوا طراحی و تولید کرده است. همچنین شرکت BAUDOUIN بادوین با سابقه درخشانی در راه اندازی ، نگهداری و تامین قطعات یدکی اصلی دیزل ژنراتور جهت مشتریان خود در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا می باشد.

دامنه وسیع تولید ژنراتور و موتورهای دریایی شرکت بادوئین از ۱۸ تا ۴۰۰۰ کیلووات ساعت برگ برنده ای است، که تعداد کمی از سازندگان موتور دیزل می توانند داشته باشند. و با داشتن چندین مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان، شرکت صنعتی بادوین به طور مداوم در حال بهبود و متناسب سازی محصولات خود با توجه به نیازهای مشتریان می باشد.

با توجه به امکانات تولید جهانی شرکت بادوین (بائودین) که متناسب با نیازهای مشتری های جهانی سازگار شده است، می توانید روی انواع دیزل ژنراتور بادوین به عنوان منبع تولید برق مناسبی در زمان قطعی برق و حتی کارکرد در پروژه های خود حساب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دیزل ژنراتورهای بائودین ( بادووین ) چین ، با کارشناسان فنی توان ساز در تماس باشید.